Altres Cartes de suport intern

El Catàleg de Cartes de Serveis de l’Ajuntament incorpora també una sèrie de Cartes de suport intern, destinades bàsicament als empleats i empleades municipals, per facilitar l’exercici de les seves funcions. Són les següents:

Assumptes generals  Carta 2020 • Avaluació 2018

Compres Carta 2020Avaluació 2017 • 2018

Gabinet de Planificació i organització Carta 2020Avaluació 20172018

Gestió patrimonial   Carta 2020  • Avaluació 20172018

Intervenció   Carta 2020 Avaluació 2018

Recursos humans Carta 2020Avaluació 2018

Serveis jurídics  Carta  2020  •  Avaluació 2018 

Sistemes d'informació  Carta 2020  •  Avaluació 2018

Suport administratiu a l'àrea de Drets Socials Carta 2020 •  Avaluació 2018

Suport Administratiu a l'àrea de Serveis Territorials, Urbanisme, Comerç i Mobilitat  Carta 2020  • Avaluació 2018

Tresoreria  Carta  2020 •  Avaluació 2018

 


Les Cartes de la 1a fase van entrar en vigor l’any 2017 i, per tant, disposen d’avaluació de compromisos a partir d’aquell any. En canvi, les Cartes de la 2a i 3a fase van entrar en vigor  l’any 2018 i, per tant, el compliment dels seus compromisos s’avalua a partir de 2018.