Actualització de continguts

Un cop aprovades, les Cartes de Serveis es revisen cada any per actualitzar el seu contingut. Si els canvis a introduir són de caràcter substancial es seguirà el mateix procediment de l'aprovació (veure "Fases d'aprovació") i la tramitació es farà durant el segon semestre de l’any. D’aquesta manera les modificacions entraran en vigor a començament de l’any següent.

Són canvis substancials aquells que afecten significativament: 1) l’oferta de serveis, 2) els compromisos, indicadors i objectius, 3) els drets i deures de la ciutadania i 4) les formes de col·laboració i participació de les persones usuàries en la millora dels servei.

Si els canvis a introduir no afecten aquests apartats, quan es produeixin seran incorporats directament a les Cartes i  es publicaran al web municipal, previ acord de la tinença d’alcaldia competent. De l’esmentat acord es donarà compte al Ple municipal.

A continuació podeu consultar les diferents actualitzacions realitzades fins ara:

 

1. Aprovació de l'apartat número 10 de les Cartes de Serveis

L'apartat número 10 de les Cartes fa referència al sistema d'aprovació, actualització i retiment de comptes de les Cartes de Serveis. Aquest apartat es va modificar inicialment per acord del Ple de data 22 de juliol de 2019.

 

2. Actualització de continguts de les Cartes de Serveis de l'any 2020

Aquesta actualització es va aprovarar al Ple municipal del 26 de novembre de 2019.

  • Certificat de l'acord de Ple de l'aprovació inicial de l'actualització de continguts de les Cartes de Serveis per a l'any 2020
  • Informe sobre l'aprovació inicial de l'actualització de continguts de les Cartes de Serveis per a l'any 2020.
  • Modificacions i actualitzacions dels continguts de les Cartes de Serveis
  • Anunci al BOPB sobre l'aprovació inicial de l'actualització de continguts de les Cartes de Serveis per a l'any 2020, de data 4 de desembre de 2019.