Planificació, organització i patrimoni
9. Els plans i programes anuals i plurianuals(vg.la Agenda Local 21, i/o el Pla o mapa estratègic) municipals en els que es fixen objectius concrets, així com les activitats, mitjans i temps previst per la seva consecució, i resultats o grau de consecució d' objectius obtinguts.
10. Un organigrama actualitzat que permeti comprendre l'estructura organitzativa de l'Ajuntament i identificar a les persones responsables dels diferents òrgans de govern i les seves respectives funcions, incloent-hi si fos el cas les Juntes de Districte o barris, així com a conèixer les seves relacions de dependència.
11. Es publica la política o la forma de dur a terme la gestió, la conservació i l'eliminació dels documents i arxius de l'Ajuntament.
12. Es publica la relació revisada i/o actualitzada d'immobles (oficines, locals, etc.), tant propis com en règim d'arrendament, ocupats i/o adscrits a l'Ajuntament, indicant el corresponent règim en cadascun d' ells.
13. La relació detallada de tots els vehicles oficials (propis, llogats o cedits) adscrits a l'Ajuntament (incloent-hi fos el cas els dedicats a serveis públics).
14. L'Inventari actualitzat de béns i drets de l'Ajuntament de cadascun dels tres últims exercicis tancats.