Servei de Contractació
El Servei de Contractació gestiona la contractació administrativa municipal d’obres, serveis, subministraments, gestió de serveis públics, especials, privats i acords marc sempre que no siguin contractes menors. Aquesta gestió es realitza fins a la formalització del corresponent contracte
La missió és contractar l’oferta més avantatjosa per als interessos municipals dels contractes administratius municipals d’obres, serveis, subministraments, gestió de serveis públics, especials, privats i acords marc, sempre que no siguin contractes menors.
Els valors són la igualtat de tracte, publicitat, lliure concurrència i transparència, així com la contractació socialment responsable, vetllant pel compliment dels principis d’eficàcia i eficiència en la despesa.
Adreça: Plaça de la Vila, 1
Horari (presencial / virtual): Presencial: de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h. Per presentar pliques: de dilluns a divendres de 9.00 a 13.00 h.
Aquest horari podria modificar-se durant els períodes de vacances de Nadal, Setmana Santa i estiu (a partir del 25 de juny fins al 10 de setembre).
Telèfon / Fax 934 624 000 Extensions 3077 i 3021 / 933 858 112
Correu electrònic: serveicontractacio@gramenet.cat
- Informació i assessorament
- Elaborar i tramitar els expedients de contractació
- Mesa de contractació
- Gestió dels indicadors de transparència i rendició de comptes
- Recurs especial de contractació