Mesa permanent de contractació
Data última actualització: Desembre de 2024
Que el Ple Municipal, en sessió ordinària celebrada en data 17 de desembre de 2024, va adoptar l’acord següent:
Aprovar la modificació de la composició de la Mesa de Contractació permanent de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.
Primer – Cessar al senyor Fernando Hernández Baena, atès que ha deixat de ser gerent de la Corporació, i modificar la composició de la Mesa de Contractació amb caràcter permanent, que quedarà de la forma següent:
President
- Sr. Cristina Vargas Soria, regidora
Vocals
- Secretari/a general de la Corporació
- Interventor/a de la Corporació
- Gerent/a de l’Ajuntament
- Tècnic/a de l’àrea gestora del contracte
Secretària
- Cap del Servei de Contractació
Segon - Designar com a subustituts/es, en el supòsit de vacant, absència, malaltia i, en general, qualsevol causa justificada, dels membres titulars els següents:
President
- Sr. Aitor Muñiz Coronado, regidor
- Sra. Blanca Padrós Amat, regidora
Vocals
Vocals substituts del Secretari/a General:
- La/el cap dels Serveis Jurídics
- Lletrat/da dels Serveis Jurídics
Vocals substituts de l’Interventor Municipal:
- La cap del Servei de Fiscalització
- Lletrat/da del Servei de Fiscalització
Secretari/Secretària
Tècnic o tècnica jurídica del Servei de Contractació