Mesa permanent de contractació

Data última actualització: Desembre de 2024

Que el Ple Municipal, en sessió ordinària celebrada en data 17 de desembre de 2024, va adoptar l’acord següent:

Aprovar la modificació de la composició de la Mesa de Contractació permanent de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.

Primer – Cessar al senyor Fernando Hernández Baena, atès que ha deixat de ser gerent de la Corporació, i modificar la composició de la Mesa de Contractació amb caràcter permanent, que quedarà de la forma següent:

President

  • Sr. Cristina Vargas Soria, regidora

Vocals

  • Secretari/a general de la Corporació
  • Interventor/a de la Corporació
  • Gerent/a de l’Ajuntament
  • Tècnic/a de l’àrea gestora del contracte

Secretària

  • Cap del Servei de Contractació

Segon - Designar com a subustituts/es, en el supòsit de vacant, absència, malaltia i, en general, qualsevol causa justificada, dels membres titulars els següents:

President

  • Sr. Aitor Muñiz Coronado, regidor
  • Sra. Blanca Padrós Amat, regidora

Vocals
Vocals substituts del Secretari/a General:
- La/el cap dels Serveis Jurídics
- Lletrat/da dels Serveis Jurídics

Vocals substituts de l’Interventor Municipal:
- La cap del Servei de Fiscalització
- Lletrat/da del Servei de Fiscalització

Secretari/Secretària
Tècnic o tècnica jurídica del Servei de Contractació