Terminis de presentació
La inscripció és immediata i per ordre d’entrada a la plataforma online de registre. Únicament està subjecta a la disponibilitat de parada/es i al compliment de les condicions. En cas que la demanda superi l’oferta disponible de parades, es seguirà l’ordre de inscripcions.
Un cop finalitzat el període d’inscripció, l’organització confirmarà per correu electrònic o per telèfon (en cas de no disposar de correu electrònic) la inscripció.
Un cop realitzada la inscripció la plaça queda reservada. El mateix dia del Mercat, els inscrits hauran d’anar presencialment al punt d’informació habiltat al Mercat per formalitzar i confirmar la seva plaça presentant el DNI. Si la inscripció és correcte, se’ls assignarà una parada i se’ls marcarà al plànol la localització d’aquesta. Les parades s’assignaran per ordre d’arribada. Si a les 9.30 no s’ha fet la validació de la plaça, s’alliberarà la parada per a les persones que no tenen plaça i que estiguin esperant a la llista d’espera generada al punt d’informació.
Normativa bàsica
- El Mercat de segona mà és un mercat d’objectes usats o fets amb material reciclat, que organitza Serveis Urbans de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.
- Les parades no tenen cost econòmic.
- Per participar al mercat cal inscriure’s al link https://mercatdesegonamasantacoloma.eventbrite.es (Les inscripcions per participar al mercat ja s'han omplert i ara queda oberta una llista d'espera)
- Es permet la venda, la compra, el regal i l’intercanvi.
- Queden exclosos del mercat els productes alimentaris, els animals i els saldos, així com les parades exclusives d’aparells electrònics.
- La participació és oberta a tota la ciutadania. Es pot fer de manera individual o en representació d’una entitat o associació. Queda prohibida la participació de professionals del comerç.
- La parada és aproximadament de 2x2 metres i cedirà 1 taula i 2 cadires a cada participant.
- Si ho considera necessari cada participant pot portar la infraestructura necessaria per complementar la parada, sempre tenint en compte de no superar l’espai.
- Cada participant és responsable dels seus objectes, tant del transport i col·locació, com de la seva recollida una vegada finalitzat el mercat.
- Es regula un màxim de 1 parada per a particulars i entitats.
- Els vehicles dels participants no podran ocupar ni accedir a l’espai on s’ubica el mercat. Es disposarà no obstant d’un punt de càrrega i descàrrega a l’exterior de la instal.lació que es podrà utilitzar 15 minuts.
- L´horari del mercat és de 10 a 13.30 h. De 8 a 9.30h es pot muntar la parada, i a les 15h l’espai ha d’estar net i lliure d’objectes.
- Les inscripcions són limitades. En cas que la demanda superi l’oferta disponible de parades, es seguirà l’ordre d’inscripcions.
- En cas de no poder assistir-hi, caldrà comunicar-ho amb una antelació mínima de 48h per tal de poder assignar l’espai a un altre interessat.
- L’organització es reserva la facultat d’anul·lar la parada el dia del mercat si es comprova que no s’ajusta a aquesta normativa.
- L’organització posarà a l’abast dels participants un sistema de recollida dels objectes que no es volen aprofitar. Podeu portar els objectes als següents punts de recollida.