Formulari de queixes a la Defensora

L'Oficina de la Defensora és una institució de segona instància. Això vol dir que les queixes adreçades a la Defensora han d'haver-se presentat prèviament a l'Ajuntament, pels canals normalitzats i previstos d'atenció a la ciutadania, exposant la situació que genera la queixa, reclamació o problemàtica. Si passat un temps prudencial no hi ha resposta de l'Ajuntament o es considera que la resposta rebuda no és adequada, és insuficient o vulnera algun dels seus drets és quan es pot presentar i demanar l'actuació de la Defensora.

La presentació d'una queixa en primera instància té dues vies: registrar la queixa presencialment a l'OIAC (Oficina d'Informació i Atenció al Ciutadà), demanant cita prèvia per al seu registre al tlf. 93 462 40 90 o mitjançant el formulari de Queixes i Suggeriments previst també amb aquest objecte. Si voleu informar sobre incidències sobre el mobiliari urbà, neteja, enllumenat a la via pública o similars també podeu fer servir aquest mateix formulari.

Defensora de la ciutadania

Formulari queixes defensora de la ciutadania

* Camps obligatoris