La nostra ciutat es prepara per a una gran transformació en la vostra oferta esportiva. Amb una inversió de 30 milions d'euros, el govern que presideix l'alcaldessa, Mireia González, està compromès amb l'ampliació i la millora de les instal·lacions esportives municipals. La construcció d'un nou pavelló poliesportiu a Can Zam, la rehabilitació integral dels pavellons del Raval i la Bastida, i la cobertura del Joan del Moral són només
alguns exemples de les millores que es duran a terme.
Aquestes inversions no només beneficiaran els i les esportistes i clubs locals, també fomentaran la pràctica de l'esport i promouran un estil de vida saludable, tant a la gent gran com a les persones més joves. La conversió de les pistes d'atletisme de Prat de la Riba en un poliesportiu i les millores al camp de futbol de les Oliveres són exemples de com estem pensant en el futur i en les necessitats de la nostra comunitat. Cal recordar que totes les instal·lacions esportives municipals són gratuïtes per a entitats i molts usuaris i usuàries.
Estem orgullosos d'estar treballant per fer de Santa Coloma de Gramenet un lloc on l'esport i la activitat física siguin accessibles per a tothom.