Horari de l'OIAC i del Registre General de l'Ajuntament.
- Dilluns, dimecres i divendres, de 9:00 a 14:30 hores
- Dimarts i dijous, de 9:00 a 17:30 hores
- Horari especial: de 9:00 a 13:30 hores
Horari especial
Durant aquests dies és possible que el temps d’espera sigui superior a l’habitual, per això es recomana reservar cita prèvia mitjançant aquest enllaç o al telèfon 93 462 40 90.
Es consideren dies d'horari especial per a l'any 2019 els períodes vacacionals de:
- Nadal
- Setmana Santa
- Estiu
*A efectes de còmput de terminis consulteu aquí el calendari de dies inhàbils
Tràmits amb Cita Prèvia
Llista de tràmits que es gestionen exclusivament amb Cita prèvia a l’Oficina d’informació i Atenció ciutadana (OIAC):
Amb això, la llista de tràmits amb cita prèvia obligatòria és la següent:
- Alta al Padró municipal d’habitants
- Canvi de domicili en el Padró municipal d’habitants.
- Tràmits de la Finestreta Única Empresarial (FUE)
- Certificats digitals (Idcat)
- Convocatòries temporals (Subvencions d’IBI, Beques d’activitats d’estiu, Permisos per a la venda de roses de Sant Jordi, etc...)

Contacte
Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet
Plaça de la Vila, 1
08921 - Santa Coloma de Gramenet (Barcelona)
Telèfon: 93 462 40 00
Fax: 93 466 00 67
Descarrega instància genèrica (català/castellà)
Descarrega pdf. 2 Mb