Cavalcada de Reis

Recollida de cartes

De 15.30 a 16 h, Pistes d’atletisme Antoni Amorós

Cues adaptades i reserva d’espai al recinte

Foto

Arribada dels Reis

16 h, Pistes d’atletisme Antoni Amorós

Foto

Cues adaptades i reserva d’espai al recinte

Sortida de la Cavalcada

17.30 h, Avinguda Puigcastellar (edificis Cúbics)

Recorregut: avinguda Puig Castellar – carrer d’Aragó – carrer de Balears – carrer de Santiago Rusiñol – avinguda d’Anselm de Riu – avinguda de Francesc Macià – avinguda de Santa Coloma – avinguda dels Banús – carrer d’Irlanda – rambla de Sant Sebastià – rambla del Fondo – carrer de Mozart – carrer de Wagner – carrer de Mossèn Jacint Ver- daguer – carrer de Sant Just – avinguda de la Generalitat – plaça de la Vila

Les persones amb discapacitat o mobilitat reduïda disposaran d’espais reservats a: plaça de la Vila, plaça d’en Manelic i rambla de Sant Sebastià entre Irlanda i Doctor Pagès. Així mateix, tots els caramels que es reparteixin durant el recorregut de la Cavalcada seran sense gluten i aptes per a persones celíaques.

Aquesta programació forma part de la campanya NADAL INCLUSIU “Un Nadal per a tu i per a mi”, en col·laboració amb les entitats Club MamasG i l’Associació Divers.

Foto