Els Juliols de la UB 2026

Imatge Cursos Els Juliols UB 2026

Mitjançant el conveni signat entre l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i la Universitat de Barcelona (UB), a través de l'Institut de Formació Contínua IL3, la ciutat acull dos cursos d’estiu en una nova edició d’«Els Juliols», un programa de formació de curta durada obert a tothom en què es tracten temes d’actualitat i d’interès social relacionats amb diversos àmbits de coneixement.

Els cursos que s’ofereixen són:

  • Santako School of Rock: Història de la música rock, perspectiva social i cultural, del 29 de juny al 3 de juliol, de 16 a 20.30 h, al Centre d'Art Contemporani Can Sisteré.
    El curs és una aproximació crítica a la història de la música rock estructurada i enfocada a la perspectiva social i cultural. Persones vinculades a la música, el periodisme, l’escriptura, l’organització de concerts i altres agents involucrats en la música aprofundiran en el món del rock de manera amena, des de les seves pròpies experiències. 

Places gratuïtes per a la ciutadania
L'Ajuntament ofereix enguany 25 places gratuïtes en cada curs per a persones empadronades a Santa Coloma de Gramenet. La sol·licitud s'ha de fer a través d'aquest formulari i el període per fer-la romandrà obert fins al 22 de juny. Les peticions s'atendran estrictament per ordre d'arribada i, un cop comprovada la residència a la ciutat, s'atorgaran les places.