Consum
OMIC -Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor/a
A l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor/a (OMIC) informem sobre el drets que tenim com a persones consumidores, gestionem les reclamacions, queixes i denúncies que es puguin dur a terme i assessorem per a resoldre els problemes que puguin sorgir en les relacions de consum.
Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor/a (OMIC)
A l’Oficina Municipal d´Informació al Consumidor informem sobre el drets que tenim com a persones consumidores i gestionem les reclamacions, queixes i denúncies i assessorem per a resoldre els problemes en la compra un producte o un servei.
En queden excloses les persones físiques o jurídiques que actuen en l'àmbit propi d'una activitat empresarial o professional.
Adreça: Plaça d'en Vilaseca, s/n (Santa Coloma de Gramenet)
Atenció telemàtica: mitjançant el correu omic@gramenet.cat
Atenció presencial: de dilluns a divendres de 9 a 13 h només amb cita.
Com demanar cita
- Trucant al tel. 93 462 40 90 de dilluns a divendres de 9.00 a 13.30 h.
- Per internet a la pàgina Demanar cita.
Si vols consultar l’estat d'un expedient, fes-ho per telèfon al 93 462 40 00 ext. 2707 o per correu-e a omic@gramenet.cat
Carta de serveis de l'OMIC i traçabilitat de la norma.
Full de reclamacions en matèria de consum.