SC+

Asfaltat de l'Av Generalitat

versió imprimible

Característiques

Àmbit de l’obra:

Av. Generalitat (entre Pons i Rabadà i Plaça de la Vila)

Previsió d’inici d’obres:

03 d’agost de 2010

Duració prevista:

4 dies

Adjudicatari:

Diputació de Barcelona - Tecnofirmes

Cost de la urbanització:

300.000€ (Generalitat, Francesc Macià i Llorenç Serra)

Descripció

Renovació de la capa de rodadura del tram de l’Avinguda de la Generalitat, entre l’avinguda Pons i Rabadà i Plaça de la Vila. Es realitzarà en diversos trams:

  • Tram 1: Av. Generalitat, entre avinguda Pons i Rabadà i Rotonda de Can Peixauet.
  • Tram 2: Av. Generalitat, entre Rotonda de Can Peixauet  i Plaça Catalunya.
  • Tram 3: Av. Generalitat, entre Plaça Catalunya i Plaça de la Vila.

Es preveu que cada tram estigui entre 3- 4 dies tallat, en funció de les complicacions que es puguin derivar de l’execució de l’obra. En el moment que s’enllesteixi un tram, quedarà obert a la circulació.

Accessos

Des de la primera setmana d’agost, quedarà prohibit el pas i l’estacionament de vehicles a la via pública fins a finalitzar la capa de rodadura. Es permetrà l’accés als pàrquings privats en horari restringit indicat en els cartells que es col·locaran a la via pública (no es permetrà l’entrada i sortida als pàrkings des de les 8.00h a les 19.00h). Durant l’aplicació de l’asfalt estarà prohibida la circulació, que serà desviada per carrers alternatius.

Transport públic

Les variacions en el transport públic es donaran a conèixer a les marquesines actuals. Els desviament seran proposats per l’empresa TUSGSAL.

Altres consideracions

Les dates poden veure’s alterades per motius meteorològics.

Compartir Share