Oficina d'assessorament a entitats
Què és?
És un servei que ofereix suport i recursos al món associatiu de la ciutat, on demanar consultes, assessoraments i orientació en relació a la gestió interna de les entitats.
A causa de la COVID-19 l’Oficina d’Assessorament a Entitats continua atenent de forma telemàtica, a la vegada que es generen noves accions i continguts per acompanyar i ajuda a les entitats en la situació actual.
Qui pot accedir?
Entitats privades sense ànim de lucre amb seu a Santa Coloma de Gramenet o grups amb la inquietud de constituir-se com a tal.
Sobre quins temes puc demanar suport?
L’oficina d’assessorament a entitats ofereix resposta a qüestions sobre aspectes jurídics, gestió de les persones, suport econòmic i comptable. Consulteu aquí tots els temes susceptibles de rebre assessorament.
Què cal fer per rebre assessorament?
Ompliu el següent formulari amb els vostres dubtes i en breu ens posarem en contacte per a proporcionar-vos una resposta.