Agenda

Les Biblioteques de Santa Coloma contribuïm a potenciar, dinamitzar i difondre l’activitat cultural i social de la ciutat. Ho fem  des de la col·laboració amb les persones,  entitats i col·lectius del municipi i amb voluntat integradora, és  a dir, fent que les nostres activitats culturals siguin, també, un motiu de trobada i d’interacció entre persones i grups de tota edat, origen i condició social.

És per això que les biblioteques organitzem i oferim espais per a realitzar diverses activitats: presentacions de llibres, debats, xerrades, conferències, tallers, etc. Si desitgeu utilitzar alguna de les nostres instal·lacions, consulteu l’apartat cessions d’espai. (link a la plana) 

Consulteu l’agenda de cada biblioteca per saber quines activitats s’hi duen a terme. Esperem que les gaudiu força!

Club de lectura

Què és?

La lectura es gaudeix i s’aprofita molt millor si es fa en grup, ja que totes les persones que hi participen poden aprendre i copsar nous matisos amb les impressions de la resta de participants. Aquest grup llegeix un mateix llibre i, en acabar, es reuneix per comentar-lo i intercanviar punts de vista.

Com funciona?

Si us agrada la lectura i esteu interessats en participar-hi,  us convidem a inscriure-us a la biblioteca que us vagi millor: nosaltres us proporcionarem els exemplars i l’espai on us podreu reunir un cop al mes per a comentar, amb l’ajut d’un moderador/a, l’obra que prèviament us haurem lliurat.

Hora del conte i tallers infantils

Trobareu informació sobre les activitats que fem per als més petits a Infantil.

Agenda de les biblioteques

Divendres, 31 d’octubre a les 18.00 h

Projecció de la pel·lícula Tren a Busan.

Fitxa tècnica:

  • Títol original: Busanhaeng.
  • Direcció: Yeon Sang-ho.
  • Int...
Llegir més

Dimarts, 28 d’octubre a les 17:30 h

Cóm reconèixer un monstre?

A càrrec de Suc de contes.

Sabeu que els monstres poden ser del moltes formes,...

Llegir més

Club de lectura “Tastet de lletres”, on es comentarà la lectura de la novel·la “Una confabulació d’imbècils” de John Kennedy Toole. 

A càrrec de...

Llegir més

Dimarts, 21 d’octubre a les 17:30 h

Un sopar de por i M'agrada la xocolata

A càrrec de Marta Serrano.

"Un sopar de por"
Aquesta nit se celebra un...

Llegir més

Cicle “Cuinem i coneguem a Fondo”: Baleada.

A càrrec de Jackeline Villalba.

Dilluns, 20 d’octubre a les 18.00 h

Taller de cuina per a adults.

El...

Llegir més

Divendres, 17 d’octubre a les 18.00 h

Projecció de la pel·lícula Sala de professors.

Fitxa tècnica:

  • Títol original: Das lehrerzimmer.
  • Direcció:...
Llegir més

Club de lectura “Més enllà del manga”, on es comentarà la lectura del còmic japonès “Ana de las Tejas Verdes” de L.M Montgomery i Yumiko Igarashi.

A...

Llegir més

Cicle “Contes amb gust”: broquetes de fruita i “El do de la tortuga”

A càrrec de Marta Serrano.

Dimecres, 15 d’octubre a les 17.30 h

Taller de...

Llegir més

Dimarts, 14 d’octubre a les 17.30 h

Projecció de la pel·lícula Lightyear.

Fitxa tècnica:

  • Títol original: Lightyear.
  • Direcció: Angus MacLane.
  • País:...
Llegir més

Dimarts, 7 d’octubre a les 17:30 h

Ratolins de conte

A càrrec de Marta Serrano.

"De que fa gust la Lluna?"
Els animals de la selva ens mostraran com...

Llegir més