Agenda

Les Biblioteques de Santa Coloma contribuïm a potenciar, dinamitzar i difondre l’activitat cultural i social de la ciutat. Ho fem  des de la col·laboració amb les persones,  entitats i col·lectius del municipi i amb voluntat integradora, és  a dir, fent que les nostres activitats culturals siguin, també, un motiu de trobada i d’interacció entre persones i grups de tota edat, origen i condició social.

És per això que les biblioteques organitzem i oferim espais per a realitzar diverses activitats: presentacions de llibres, debats, xerrades, conferències, tallers, etc. Si desitgeu utilitzar alguna de les nostres instal·lacions, consulteu l’apartat cessions d’espai. (link a la plana) 

Consulteu l’agenda de cada biblioteca per saber quines activitats s’hi duen a terme. Esperem que les gaudiu força!

Club de lectura

Què és?

La lectura es gaudeix i s’aprofita molt millor si es fa en grup, ja que totes les persones que hi participen poden aprendre i copsar nous matisos amb les impressions de la resta de participants. Aquest grup llegeix un mateix llibre i, en acabar, es reuneix per comentar-lo i intercanviar punts de vista.

Com funciona?

Si us agrada la lectura i esteu interessats en participar-hi,  us convidem a inscriure-us a la biblioteca que us vagi millor: nosaltres us proporcionarem els exemplars i l’espai on us podreu reunir un cop al mes per a comentar, amb l’ajut d’un moderador/a, l’obra que prèviament us haurem lliurat.

Hora del conte i tallers infantils

Trobareu informació sobre les activitats que fem per als més petits a Infantil.

Agenda de les biblioteques

Divendres 28 de novembre, a les 18 h.

En el marc de l’Asian Film Festival Barcelona, amb la col·laboració del Consorci per a la Normalització...

Llegir més

Dijous 27 de novembre, a les 18 h.

"La visita": Un conte que anima a gaudir de la soledat i el silenci. Una proposta original i necessària en una...

Llegir més

Dimarts 25 de novembre, a les 19 h.

Un recorregut pel segle XX per veure com el seu art per excel·lència, el cinema, ha influït en modes, costums i...

Llegir més

Cicle “Contes amb gust”: broquetes de fruita i “El do de la tortuga”

A càrrec de Marta Serrano.

Dimarts, 25 de novembre a les 17.30 h

Taller de...

Llegir més

Dimarts 25 de novembre, a les 17.30 h.

Taller per a infants a partir de 4 anys.

A càrrec de Mari Carmen Molina

Inscripcions a b.sta.colomag.s@diba....

Llegir més

Dilluns 24, dimecres 26 i divendres 28 de novembre, de 18.30h a 20:00 h 

Sessions gratuïtes d’ofimàtica dedicades a la fotografia digital, on es...

Llegir més

Club de lectura “Més enllà del manga”, on es comentarà la lectura del còmic japonès “Una mujer de espaldas” de Yamada Murasaki.

A càrrec de Salvador...

Llegir més

Dijous 20 de novembre, a les 18 h.

Si voleu aprendre com es cull el raïm i com es fa el vi d’una manera amena i divertida, aquesta és la vostra...

Llegir més

Cançons de falda amb Anna Farrés

"Descobrir les primeres paraules i la seva musicalitat a través de la música, l’afecte i el joc."

Famílies fins a 4...

Llegir més

Club de lectura “Tastet de lletres”, on es comentarà la lectura de la novel·la “Las edades de Lulú” d’Almudena Grandes. 

A càrrec de Marta Serrano. ...

Llegir més