La volta al món d'un pallasso, un viatge d'emocions
UNA SOCIETAT DE VALORSConeixement del medi
OBJECTIUS
- Explicar en primera persona una experiència de Pallassos sense Fronteres.
- Posar de manifest les nostres emocions i identificar-les.
- Donar a canèixer als alumnes la figura del clown com a motor dels valors de la solidaritat, a partir d'una mostra pràctica.
DESCRIPCIO de l'activitat
- La història comença així: Jo soc un pallasso i vaig viatjar a...
- L'artista explica als alumnes algun dels seus viatjes i experiències com a membre de l'ONG Pallassos sense Fronteres.
- Despés es començarà a transformar en el personatge de clown, i farà una petita actuació-amb jocs de circ, trucs de màgia i alguns gags de clown- semblant a la que va fer pels nens refugiats en el seu viatge. ALhora l'artista demanarà la participació dels alumnes en el seu espectacle dient-los que mostrin diferents emocions.
- Acabarem l'activitat amb un espai perquè els alumnes puguin fer preguntes
OBSERVACIONS
- Caldria disposar d'una taula gran.
- A càrrec del departament de Cooperació i Solidaritat
* Aquesta activitat està desenvolupada per Cooperativa Piccolo Cirkus/ CIA. el negro y el flaco, en col·laboració amb el Departament de Solidaritat i Cooperació.
DETALLS
Adreçada
Educació Primària
Dates
A concretar amb el centre escolar
Horari
A concretar pel centre docent. De matí o tarda, durada 1h.
Lloc
Al mateix centre escolar:gimnàs, sala d'actes, aula de psicomotricitat, biblioteca.
Realitza
Departament de Solidaritat i Cooperació de l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet
Preus
Gratuïta, fins a completar aforament.
CONSULTES I INSCRIPCIONS
SERVEI D'EDUCACIÓ
Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.
Horari: de 9 a 14:30 hores.
Rb. Sant Sebastià 98-100
08924 Santa Coloma de Gramenet
Telèfon: 93 462 40 00
A/e: paecc@gramenet.cat
Prohibida la reproducció total o parcial de les fotografies, així com la seva distribució, comunicació pública o transformació sense l’autorització dels autors del web.