
Per saber-ne una mica més de com anar per la vida
UNA SOCIETAT DE VALORSConeixement del medi
OBJECTIUS
- Conèixer a nivell bàsic els diferents conceptes relacionats amb la quotidianitat del dia des del món laboral, financer i l’accés a l’habitatge.
- Donar recursos als joves com a consumidors per saber actuar davant possibles incompliments que es podren trobar.
DESCRIPCIO de l'activitat
Sessió pràctica a través del joc de rol i el treball en grups reduïts, l’alumnat aprendrà a afrontar diferents situacions i tràmits habituals del dia a dia. Es treballaran situacions relacionades amb l’economia personal, les targetes bancàries, els canvis i les devolucions, l’accés a l’habitatge, els plans de pensió, les reclamacions, les queixes i les denúncies.
OBSERVACIONS
Places limitades
DETALLS
Adreçada
4 ESO
Dates
A concretar
Horari
A concretar amb l'associació de consumidors
Lloc
Al centre educatiu
Realitza
Servei de Salut pública i Atenció als consumidors de l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet
Preus
Finançada totalment per l'Ajuntament (sense cost per a l'alumnat).
CONSULTES I INSCRIPCIONS
SERVEI D'EDUCACIÓ
Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.
Horari: de 9 a 14:30 hores.
Rb. Sant Sebastià 98-100
08924 Santa Coloma de Gramenet
Telèfon: 93 462 40 00
A/e: paecc@gramenet.cat
Prohibida la reproducció total o parcial de les fotografies, així com la seva distribució, comunicació pública o transformació sense l’autorització dels autors del web.