Skip to main content
4491

Observació de rapinyaires a la tardor

ECOMETROPOLI: CENTRE D'EDUCACIÓ AMBIENTALMuseu Torre Balldovina i Patrimoni

OBJECTIUS

  •  Descobrir les principals espècies d’aus rapinyaires i planadores que migren per sobre de Serralada Marina i aprendre a identificar-les.
  • Conèixer que és la migració. Per què migren els ocells? Com ho fan? Com s’orienten?


DESCRIPCIO de l'activitat

Des del Turó de Puig Castellar observarem les aus migratòries que passen per sobre nostre. Descobrirem quines són les espècies més comunes que sobrevolen Serralada Marina durant la migració de tardor i com les podem identificar. Les observarem a través d’un telescopi i binocles.

Respondrem moltes preguntes: per què passen per sobre de Santa Coloma? Cap a on van? Per què migren? Com ho fan? Com s’orienten?


OBSERVACIONS

Es recomana portar roba còmoda, calçat adequat per a activitats exteriors, gorra i aigua. 

Activitat sense cost per l’alumnat fins a desembre de 2025 i, posteriorment, finançada parcialment per l’Ajuntament amb un cost de 80€/grup.

Activitat emmarcada dins del Conveni entre el Parc Natural de la Serralada de Marina i l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet. 

DETALLS

Adreçada

Alumnat d'Educació Primària, d'Educació Secundària, de Batxillerat i de Cicles Fornatius

Dates

Del 15 de setembre al 31 d'octubre

Horari

Durada de 2 h, a concretar entre les 9h i les 14h.

Lloc

Centre d’Educació Ambiental Ecometròpoli

Realitza

Ecometropoli

Preus

Sense cost fins a desembre de 2025 i, després, finançada parcialment per l’Ajuntament amb un cost de 80€/grup

CONSULTES I INSCRIPCIONS

SERVEI D'EDUCACIÓ

Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.

Horari: de 9 a 14:30 hores.

Rb. Sant Sebastià 98-100
08924 Santa Coloma de Gramenet
Telèfon: 93 462 40 00
A/e: paecc@gramenet.cat

Prohibida la reproducció total o parcial de les fotografies, així com la seva distribució, comunicació pública o transformació sense l’autorització dels autors del web.