Skip to main content
126

Música en viu

GAUDIM DE LA CULTURAConeixement del medi

OBJECTIUS

  • "El carnaval dels animals" és una activitat per sensibilitzar als nens gaudint i entenent la música a través dels animals que representen i els intruments que realitzaran l'audició.
  • "La música a través del temps" és una activitat per sensibilitzar musicalment l'alumne a través dels coneixements d'autors i èpoques musicals i conèixer els diferents instruments que interpreten aquestes obres a l'audició.
  • "Música de pel·lícula" és una activitat que té com a objectiu donar a conèixer autors i peces musicals de famoses bandes sonores.
  •  “Cent anys de Disney” és una activitat per sensibilitzar musicalment als alumnes que gaudiran i coneixeran les millors bandes sonores de Disney.

DESCRIPCIO de l'activitat

  • "El carnaval dels animals" és una activitat dirigida a nens i nenes d'educació infantil basada en la música de l'obra del mateix nom de Camile Saint-Saëns. En aquesta audició, que s'interpretarà per un duet instrumental, es farà un conte musical en el que els nens i nenes participen amb la música i amb la imitació gestual i musical dels diferents animals que es representen.
  • "La música a través del temps" són audicions d'obres curtes i amenes de diferents èpoques i estils musicals amb comentaris pedagògics i interpretades professionalment per duets instrumentals on es farà una explicació dels instruments emprats en l'audició.
  • "Música de pel·lícula" és una activitat que mostrarà autors i peces musicals de famoses bandes sonores interpretades professionalment per un duet on també hi hauran comentaris pedagògics i explicació dels instruments que les interpreten.
  • " Cent anys de Disney” és una audició de cançons i bandes sonores de Disney interpretades per veu, piano i violí en la que els alumnes podran gaudir de la música a través de cançons de les pel·lícules i dels personatges de l’univers Disney. Interpretacions fetes per músics professionals i amb comentaris pedagògics.


•   Especificar nombre de sessions, durada, organització, contingut de l’activitat, materials, etc.


OBSERVACIONS

  • IMPORTANT:


  • No cal que hi hagi cap informació sobre els espais on es desemvoluparà..
  • Grups a partir de 25 alumnes, PREU : 5 euros/alumnes
  • Grups a partir de 50 alumnes, PREU : 3 euros/alumne



DETALLS

Adreçada

Educació primària, ESO i Batxillerat.

Dates

A concretar

Horari

Matí. Durada: 1 hora.

Lloc

Al centre educatiu. (VEURE OBSERVACIONS)

Realitza

Musicaula-Escola de Música

Preus

(VEURE OBSERVACIONS)

CONSULTES I INSCRIPCIONS

SERVEI D'EDUCACIÓ

Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.

Horari: de 9 a 14:30 hores.

Rb. Sant Sebastià 98-100
08924 Santa Coloma de Gramenet
Telèfon: 93 462 40 00
A/e: paecc@gramenet.cat

Prohibida la reproducció total o parcial de les fotografies, així com la seva distribució, comunicació pública o transformació sense l’autorització dels autors del web.