Les noves tecnologies ens ajuden a tenir una comunicació més directa i àgil amb la ciutadania i serveixen perquè pugueu ser part activa en la millora de la ciutat. A més de l’actual servei de queixes i suggeriments, del web municipal i dels perfils municipals a les xarxes socials, des de l’Ajuntament posarem en marxa pròximament tres aplicacions per als mòbils, que us permetran una interacció més ràpida i fàcil amb els serveis de proximitat. D’una banda, reforcem la comunicació bidireccional entre els cossos de seguretat i la ciutadania, amb una app de contacte directe amb la Sala 092 de la Policia Local, que és la sala de control que funciona les 24 hores, els 365 dies de l’any, atenent emergències; l’objectiu principal és millorar els dispositius d’atenció en casos de violència de gènere i de detecció d’actes delictius que es puguin produir a la ciutat. De l’altra, es crea una altra aplicació, el Talp (el Topo) des d’on ens podreu fer arribar de manera immediata els problemes que detecteu a la via pública (fallida en l’enllumenat o els semàfors, desbordament contenidors, abandonament de mobles, etc.). Finalment, també us apropem la informació de ciutat i de serveis amb l’app Santa Coloma és Smart. Donem així resposta al compromís adquirit amb els colomencs i les colomenques dins del Pla d’actuació municipal, i ampliem els canals de contacte amb les dues aplicacions de seguretat i via pública que us he explicat just abans. Per una ciutat més interconnectada, intel·ligent i participativa! Descarrega’t la teva app!