Les conselleres de Salut i Drets Socials i l'alcaldessa de Santa Coloma presenten noves experiències d’atenció integrada social i sanitària a l’entorn domiciliari i comunitari

Serà aquest dijous, 24 de juliol, al CAP Santa Coloma de Gramenet, a partir de les 10 h, per enregistrar imatges, i a les 10:45 h per a l’atenció a mitjans. Intervindran les conselleres Olga Pané Mena i Mònica Martínez Bravo, l’alcaldessa de Santa Coloma, Mireia González Sáez, i les referents del projecte d’atenció integrada d’aquesta localitat.

Les conselleres de Salut, Olga Pané i Mena, de Drets Socials i Inclusió, Mònica Martínez Bravo, i l'alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Mireia González, presentaran aquest dijous, 24 de juliol, noves experiències d’atenció integrada social i sanitària a l’entorn domiciliari i comunitari. L’atenció a mitjans tindrà lloc al CAP Santa Coloma de Gramenet (c. Major, 49-53), on s’està desenvolupant una de les iniciatives, a partir de les 10.45 hores.

Atendran els mitjans acompanyades per Noemí Adan Giron, referent de Treball Social de Salut, BNiM, de l’Institut Català de la Salut (ICS), i Raquel Bermúdez Valero, cap del Departament d’Atenció a la Dependència i persones amb Discapacitat de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.

* A partir de les 10 h, els mitjans gràfics podran enregistrar un mut d’imatges de la reunió que les autoritats mantindran amb les referents del projecte i professionals de salut i serveis socials al mateix centre d’atenció primària. Posteriorment, a les 10:45 h es farà l’atenció a mitjans al mateix centre.