Agenda

Les Biblioteques de Santa Coloma contribuïm a potenciar, dinamitzar i difondre l’activitat cultural i social de la ciutat. Ho fem  des de la col·laboració amb les persones,  entitats i col·lectius del municipi i amb voluntat integradora, és  a dir, fent que les nostres activitats culturals siguin, també, un motiu de trobada i d’interacció entre persones i grups de tota edat, origen i condició social.

És per això que les biblioteques organitzem i oferim espais per a realitzar diverses activitats: presentacions de llibres, debats, xerrades, conferències, tallers, etc. Si desitgeu utilitzar alguna de les nostres instal·lacions, consulteu l’apartat cessions d’espai. (link a la plana) 

Consulteu l’agenda de cada biblioteca per saber quines activitats s’hi duen a terme. Esperem que les gaudiu força!

Club de lectura

Què és?

La lectura es gaudeix i s’aprofita molt millor si es fa en grup, ja que totes les persones que hi participen poden aprendre i copsar nous matisos amb les impressions de la resta de participants. Aquest grup llegeix un mateix llibre i, en acabar, es reuneix per comentar-lo i intercanviar punts de vista.

Com funciona?

Si us agrada la lectura i esteu interessats en participar-hi,  us convidem a inscriure-us a la biblioteca que us vagi millor: nosaltres us proporcionarem els exemplars i l’espai on us podreu reunir un cop al mes per a comentar, amb l’ajut d’un moderador/a, l’obra que prèviament us haurem lliurat.

Hora del conte i tallers infantils

Trobareu informació sobre les activitats que fem per als més petits a Infantil.

Agenda de les biblioteques

Club de lectura “Tastet de lletres”, on es comentarà la lectura de la novel·la Solitud de Caterina Albert. 

A càrrec de Marta Serrano.

Dimarts, 21...

Read more

Dimarts, 21 d’abril a les 17:30 h

Conte-taller Sant Jordi 2026 amb l’Atura pàgines de Montblanc

A càrrec de Verónica i Míguel.

Conte IMPROSHOW de...

Read more

a càrrec de l'alumnat de l'Institut de la Bastida

Per a famílies majors de 4 anys


Lloc:

Santa Coloma de Gramenet. Biblioteca Central 

Jardí de...

Read more

Cicle “Cuinem i coneguem a Fondo”: Mafe de verdures.

A càrrec de Jackeline Villalba.

Dilluns, 20 d’abril a les 18.00 h

Taller de cuina per a...

Read more

Quedem per llegir?

Read more

Club de lectura “Més enllà del manga”, on es comentarà la lectura del còmic japonès Mi amigo capricornio d’Otsuichi i Masaru Miyokawa. 

A càrrec de...

Read more

Dijous 16 d'abril, a les 18.00 h

Paula Lapuça: Descobreix la màgia i el batibull quan la gata més entremaliada coneix a la bruixa més bondadosa.

El...

Read more

Club de lectura “La voz de las palabras”, on es llegirà el llibre Vozdevieja d’Elisa Victoria entre les persones assistents. 

Dimecres 15 i dijous 23...

Read more

Dimecres 15 i divendres 17 d’abril, de 17:30 a 19:30 h

Catàleg de tràmits

Saps el que pots demanar a l’administració? T’ensenyem els tràmits que...

Read more

Es comentarà "Hi ha una bèstia al soterrani" de Pamela Butchart.

1a sessió: 15 d'abril

2a sessió: 29 d'abril

Adreçat a infants de 7 a 12 anys.

A...

Read more