Horari de l'OIAC i del Registre General de l'Ajuntament.

  • Dilluns, dimecres i divendres, de 9:00 a 14:30 hores
  • Dimarts i dijous, de 9:00 a 17:30 hores
  • Horari especial: de 9:00 a 13:30 hores

Horari especial

Durant aquests dies és possible que el temps d’espera sigui superior a l’habitual, per això es recomana reservar cita prèvia mitjançant aquest enllaç o al telèfon 93 462 40 90.

Es consideren dies d'horari especial per a l'any 2019 els períodes vacacionals de:

  • Nadal
  • Setmana Santa
  • Estiu (del 25 de juny al 10 de setembre)

*A efectes de còmput de terminis consulteu aquí el calendari de dies inhàbils

Tràmits amb Cita Prèvia

Llista de tràmits que es gestionen exclusivament amb Cita prèvia a l’Oficina d’informació i Atenció ciutadana (OIAC):

 Amb això, la llista de tràmits amb cita prèvia obligatòria és la següent:

  • Alta al Padró municipal d’habitants
  • Canvi de domicili en el Padró municipal d’habitants.
  • Tràmits de la Finestreta Única Empresarial (FUE)
  • Certificats digitals (Idcat)
  • Convocatòries temporals (Subvencions d’IBI, Beques d’activitats d’estiu, Permisos per a la venda de roses de Sant Jordi, etc...)

 Cliqueu per accedir a la pagina de cita prèvia


Logo OIAC

Contacte

Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet
Plaça de la Vila, 1
08921 - Santa Coloma de Gramenet (Barcelona)

Telèfon: 93 462 40 00
Fax: 93 466 00 67

Descarrega instància genèrica (català/castellà)

Document d'instància
Accediu al document d'instància en format PDF

Descarrega pdf. 2 Mb