Skip to main content
4409

Escape-rooms a l’alumnat de 3r d’ESO .

GAUDIM DE LA CULTURAConeixement del medi

OBJECTIUS

● Descobrir els àlbums il·lustrats com element de dinamització i descoberta a noves formes de lectura i escriptura.

● Desenvolupar l'esperit emprenedor, la participació, el pensament crític dels joves.

● Promoure estratègies de treball/dinamització centrats en la participació directe, el diàleg i l'escolta.

● Promoure una comunitat de pràctica orientada a explorar noves estratègies, eines i mètodes adreçades al públic jove.

DESCRIPCIO de l'activitat

Descripció de l’activitat: 3r d’ESO

La metodologia de les visites es basa en el joc com a font d’aprenentatge a partir de l’experiència vivencial i l’experimentació en grup.

● Estimulen l’enginy individual.

● Fomenten el treball en equip.

● Faciliten espais de diàleg i debat.

● Permeten la reflexió individual.

● Situen el joc i el temps com a al·licients en l'assoliment dels objectius del grup.

112? Hi un mort a la biblioteca.

Aquesta proposta es basa en la reconstrucció de l’assassinat d’un personatge literari. Els nostres referents són les històries d’Agatha Christie i les sèries de detectius actuals. Mitjançant el treball en equip i la col·laboració entre grups, els alumnes han d’esbrinar qui és el mort, qui és l’assassí, quin és el mòbil i quan, com i on s’ha produït l’assassinat. El cas té els seus informes policials i forenses, pistes, diaris secrets, declaracions de sospitosos i testimonis... Per què Voldemort ha assassinat al Gollum?

Durada aproximada: 1 hora i 15 minuts

Aules d’acollida :

Visita adreçada als grups d’acollida dels diferents centres educatius. La sessió serà personalitzada atenent a les necessitats de cada grup. Caldrà contactar amb la biblioteca abans de la sessió per tal d’acordar els continguts a explicar. Durada aproximada: 1 hora

OBSERVACIONS

Dates i Horari

Totes les visites es faran en horari de 10 a 11 h. / 11.30 a 12.30h / 13.00 a 14.30h

*Horari de les visites d’aula d’acollida: 12 a 13 h.

Centres adscrits a la biblioteca :

INS Can Peixauet

INS Terra Roja

DETALLS

Adreçada

A l’alumnat de 3r d’ESO i aules d’acollida.

Dates

A concretar pel centre docent.

Horari

VEURE OBSERVACIONS

Lloc

Biblioteca Can Peixauet

Realitza

Biblioteca Can Peixauet

Preus

Activitat a càrrec de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i la Diputació de Barcelona

CONSULTES I INSCRIPCIONS

SERVEI D'EDUCACIÓ

Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.

Horari: de 9 a 14:30 hores.

Rb. Sant Sebastià 98-100
08924 Santa Coloma de Gramenet
Telèfon: 93 462 40 00
A/e: paecc@gramenet.cat

Prohibida la reproducció total o parcial de les fotografies, així com la seva distribució, comunicació pública o transformació sense l’autorització dels autors del web.