Foto de l'Oficina d'informació al consumidor

L'OMIC informa sobre el bo social elèctric

L'OMIC posa en marxa una campanya dirigida a les persones que tenen concedit el bo social de les companyies elèctriques. El proper mes d'abril les companyies elèctriques deixaran d'aplicar el bo social a les persones que actualment en gaudeixen. Per continuar sent beneficiàries del bo serà necessari realitzar una nova sol·licitud.
Per facilitar la informació i assessorament sobre aquest tema, l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) amplia el seu horari d'atenció. Cal que sol·liciti cita prèvia al telèfon 93 462 40 90.

ASSESSORAMENT PERSONALITZAT GRATUÏT

Atenció personal i gratuïta mitjançant visita concertada amb els nostres tècnics i advocats especialitzats en dret del consum. Llegir més...

COL·LABORACIÓ AMB LES ENTITATS

  • Prestem serveis de formació en matèries relatives als drets de les persones consumidores a totes aquelles entitats o col·lectius que ens ho sol·licitin.

  • Realitzem i donem suport a campanyes de sensibilització de consum responsable.

COL·LABORACIÓ AMB EL SECTOR COMERCIAL

Col·laborem amb el sector comercial de la nostra ciutat per garantir la defensa dels drets de les persones consumidores i fomentar canals extrajudicials de resolució de conflictes, com la mediació o l’arbitratge de consum. Si ets un comerç i n’estàs interessat, contacta amb nosaltres. Més informació...

CAMPANYES D’EDUCACIÓ I FOMENT DELS DRETS DE LES PERSONES CONSUMIDORES

  • Realitzem xerrades, tallers, jornades i col·loquis amb nens, joves, adults o gent gran, sobre temes de consum d’interès general. Si n’esteu interessats, poseu-vos en contacte amb nosaltres.

  • Organitzem tallers de consum pels estudiants dels cicles mitjà i superior de primària i ESO sobre temes d’interès pels joves.

  • Preparem jornades adreçades a tota la població en general per a informar d’aspectes rellevants i novetats en l’àmbit del consum.

  • Editem publicacions informatives sobre temes de consum. Més informació...

  • Divulguem notícies d’interès en mitjans de comunicació local i a través de la nostra pàgina web. Més informació...

MEDIACIÓ EN CONFLICTES DE CONSUM

Realitzem mediacions entre les empreses o establiments comercials de Santa Coloma i les persones consumidores, per ajudar-los a trobar una solució amistosa que sigui satisfactòria per a ambdues parts. 

RECEPCIÓ I TRASLLAT DE QUEIXES, DENÚNCIES O RECLAMACIONS

Rebem i gestionem les queixes, denúncies o reclamacions que els ciutadans i ciutadanes vulguin cursar vers les empreses o establiments comercials.