Logo Ajuntament

17/04/2014
Oberta la inscripció al Premi UB-Ferran Adrià

FOTO. Quarta edició

Poden participar estudiants de batxillerat i de cicles formatius de grau superior amb treballs de recerca relacionats amb l’alimentació. Organitza: Campus Alimentació-UB.

Categoria: Educació, RSS Info, Campus Alimentació

14/04/2014
Fins 25 abril: Termini de sol·licituds dels ajuts de menjador escolar 2014-2015

Cartell del programa

Consulta els detalls per accedir als ajuts del programa municipal "El menjador de l’escola a l’abast de tothom" per al curs 2014-2015.

Categoria: Educació, Cooperació, RSS Info

14/04/2014
25 abril-V Jornada del Codi Civil de Catalunya

logo

Divendres, 25 d'abril, s'inaugura a la UNED de Santa Coloma la V Jornada del Codi Civil de Catalunya dedicada a temes d'actualitat. Divendres es tractarà monogràficament el tema de les execucions hipotecàries.

Categoria: Educació, RSS Info

11/04/2014
Curs de monitor/a al CRJ Mas Fonollar

Logo CRJ Mas Fonollar

Organitzat per l'Ajuntament i impartit per l'Escola El Sol s'iniciarà el 25 de juny amb preus especials per als alumnes empadronats a Santa Coloma.

Categoria: Educació, Joventut, Cooperació, RSS Info

06/04/2014
VÍDEO - Menuda lletra, el Sant Jordi infantil a Can Sisteré

foto. fragment del vídeo

El dissabte 5 d'abril, el Jardí de Can Sisteré i la Bibilioteca Central van ser l'escenari del Menuda Lletra, el primer Sant Jordi literari pels infants.

Categoria: Cultura, Educació, TVactualitat, TVportada, RSS Vídeo TVportada

Mostrant resultats 1 a 5 de 290