Notícies
VÍDEO - La nit dels museus 2013
El Museu Torre Balldovina torna a celebrar el Dia internacional dels Museus amb una sèrie...
Nit del Museu, nit de contes i nit del Passatge
El dissabte 18 (20.30) el Museu Torre Balldovina s'afegeix a "La nit dels museus" amb la...
Nova exposició al Museu
Arriba al Museu "Diferentes”, una exposició fotogràfica sobre les persones amb discapacitat.

Ser Amic del MTB és donar suport i recolzar la tasca que du a terme el Museu per fer-lo un centre obert, dinàmic i participatiu. Fes-te Amic, col·labora i gaudeix-ne.
Avantatges
- Carnet nominatiu d’Amic del Museu Torre Balldovina.
- Rebre informació i ser convidat a tots els actes i les activitats que organitza el Museu Torre Balldovina i l’Associació.
- Tenir preferència en la inscripció a les activitats on les places són limitades.
- Obtenir descomptes en les activitats que requereixen pagament i en la botiga – llibreria del Museu.
- Gaudir del 25% de descompte en els espectacles del Teatre Municipal Josep Maria de Sagarra i de l’Auditori Can Roig i Torres NOVETAT
- Rebre informació periòdica de les activitats culturals de la ciutat i l’Agenda d’activitats de la Xarxa de Museus Locals de la Diputació de Barcelona.
- Participar en la marxa del Museu i de les diverses activitats que es generen al seu entorn.
I d’aquells altres que ens puguis suggerir.
Contacte
Per contactar amb els Amics podeu adreçar-vos al Museu, tots els dimecres de 18 a 20 h, o a aquest email.
