Logo Ajuntament

16/04/2014
VÍDEO - Mostra "Sentir cofrade" de les dones a Can Sisteré

foto. fragment del vídeo

El Centre d'Art Contemporani Can Sisteré acull la mostra fotogràfica "Sentir cofrade" sobre el paper de les dones a les germandats religioses.

Categoria: Cultura, TVactualitat, TVportada, RSS Vídeo, PromoCS TVportada

15/04/2014
VÍDEO - Exposició de Josep Guinovart

Foto, fragment del vídeo

CanSistere‬ us proposa una mostra de Josep Guinovart, inspirada en els grans poetes de tots els temps. La podeu veure fins el 31 de maig.

Categoria: Cultura, RSS Vídeo, Promo, TVactualitat, TVportada, PromoCS TVportada

08/04/2014
VÍDEO - Jornada d'emprenedoria social

Foto, fragment del video

La Biblioteca Singuerlín-Salvador Cabré ha acollit aquesta jornada en la quals els emprenedors i emprenedores han exposat i intercanviat les seves experiències.

Categoria: Economia, Cooperació, Treball, RSS Vídeo, TVactualitat, TVportada TVportada

06/04/2014
VÍDEO - Menuda lletra, el Sant Jordi infantil a Can Sisteré

foto. fragment del vídeo

El dissabte 5 d'abril, el Jardí de Can Sisteré i la Bibilioteca Central van ser l'escenari del Menuda Lletra, el primer Sant Jordi literari pels infants.

Categoria: Cultura, Educació, TVactualitat, TVportada, RSS Vídeo TVportada

03/04/2014
VÍDEO - Lliurament dels Guardons de l'Esport Colomenc

Foto, fragment del video

L'alcaldessa Núria Parlon ha presidit l'acte al Teatre Sagarra, en el decurs del qual s'han entregat gairebé un centenar de premis a clubs i esportistes de la ciutat.

Categoria: Esports, TVactualitat, TVportada, RSS Vídeo TVportada

Mostrant resultats 1 a 5 de 476